Subject: FW: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest
From: Pirita LOV üldmeil <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 09:54:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Juurdepääsuõiguste taotlemine

Terviseamet saatis 1. juulil 2025 Pirita Linnaosa Valitsusele allpool oleva 
teavituse, et algatatud on riiklik järelevalvemenetlus. Palun 
juurdepääsuõigusi Terviseameti iseteenindusse Pirita Linnaosa Valitsuse 
haldussekretär Leeles Lilleorgile (isikukood 49007040261), kes on hetkel 
linnaosa vanema ülesannetes lähtuvalt Tallinna Linnavalitsuse 27. juuni 2025 
korraldusest nr 656 (lisatud).

Lugupidamisega

Kerdi Jaamu

spetsialist-rahvastikuregistripidaja

tugiteenuste osakond

645 7641

From: Terviseameti menetlussüsteem <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 1, 2025 8:49 AM
To: [email-masked]; Pirita LOV üldmeil <[email-masked]>
Subject: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest

Lugupeetud menetlusosaline

Terviseamet on alustanud riikliku järelevalvemenetluse.

Järelevalvemenetlust puudutavate asjaoludega ja seonduva dokumentatsiooniga 
saate tutvuda Terviseameti iseteeninduses: 
<https://meis.tehik.ee/auth/proceedings/05b9ddc8-8854-46cb-b0ac-3d1eef9f3cab/general> 
https://meis.tehik.ee, kui avate rubriigist „Järelevalve“ aktiivse 
menetluse.

Tegemist on teavitusega, palume sellele kirjale mitte vastata.

Lugupidamisega

Terviseamet
https://www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Telefon: 794 3500